ضد آفتاب و آبرسان اوینو Aveeno PROTECT & HYDRATE SPF 60

با خرید این محصول 36,990 تومان به کیف پولتون برمیگرده

  • آبرسانی و محافظت بالا
  • فاقد اکسی بنزون
  • تا 80 دقیقه مقاوم در برابر آب
  • حاوی عصاره غلات
  • بدون پارابن ، و چربی
  • دارای تاییدیه متخصصان پوست
  • تاریخ انقضا : 06/2024
شناسه محصول: 381371194605 دسته: , , ,

ناموجود

بله، تمامی محصولاتی که در آرایشی و بهداشتی ارکید عرضه میشه، کاملا اورجینال هست و هیچگونه محصول تقلبی را در سایت ما نخواهید یافت.

معمولا بین ۸ تا ۱۰ روز کاری سفارش به دست شما میرسه.

کد رهگیری بعد از ۴۸ الی ۷۲ ساعت خدمت شما ارسال میشه. از صبر و شکیبایی شما ممنونیم.

شناسه محصول: 381371194605 دسته: , , ,

کرم ضد آفتاب اوینو اورجینال

امروزه اغلب افراد به دنبال استفاده از انواع محصولات مراقبتی پوست هستند تا بتوانند از پوست شفاف‌تر و زیباتری برخوردار شوند؛ زیرا داشتن پوستی صاف و شفاف به عنوان یکی از ملاک‌های مهم زیبایی محسوب می‌شود. همین موضوع باعث شده است تا خیلی‌ها اقدام به خرید و استفاده از محصولات مراقبتی نمایند.در این میان، ضد آفتاب‌ها به دلیل کاربردی که دارند از جایگاه ویژه‌تری برخوردار می‌باشند.

یک ضد آفتاب مناسب می‌تواند از بروز بیماری‌های پوستی و همینطور ایجاد چین و چروک جلوگیری نماید. از طرفی ضد آفتاب‌های نامرغوبی هم وجود دارند که از مواد بی‌کیفیت ساخته شده و توانایی محافظت از پوست را در برابر نور خورشید ندارند؛ بنابراین در زمان خرید این محصول بایستی به کیفیت آن توجه کنید. در این مطلب قصد داریم به معرفی یکی از بهترین ضد آفتاب‌های موجود در وب‌سایت ارکید، یعنی ضدآفتاب aveeno پرداخته و شما را با ویژگی‌های آن آشنا نماییم.

ویژگی های کرم ضد آفتاب اوینو اورجینال

این محصول از سبکی فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده و ترکیبات بی‌نظیری دارد که سبب حفظ رطوبت پوست می‌شوند. کرم ضد آفتاب اوینو اورجینال فاقد هرگونه چربی بوده و با داشتن SPF 60 می‌تواند به خوبی از پوست شما محافظت کند.

محصول مذکور حاوی عصاره غلات بوده و تا 80 دقیقه در برابر آب مقاوم است. همچنین این ضد آفتاب فاقد پارابن و چربی می‌باشد که همین ویژگی باعث شده است تا کرم ضد آفتاب aveeno برای پوست چرب نیز گزینه ایده‌آلی محسوب شود.

نحوه استفاده از ضد آفتاب aveeno

زمان مناسب استفاده از کرم ضد آفتاب اوینو اورجینال، 15 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید است. همچنین بعد از 80 دقیقه شنا نیز باید پوست خود را خشک کرده و از این کرم استفاده نمایید. لازم به ذکر است که ضد آفتاب می‌بایست هر دو ساعت یکبار تمدید شود.

مزایای استفاده از کرم ضد آفتاب اوینو

ضد آفتاب مذکور با داشتن جو دوسر، منجر به حفظ رطوبت و تسکین پوست شده و آن را تغذیه می‌نماید. این کرم با ایجاد لایه‌ای بر روی پوست می‌تواند از آن در برابر اشعه‌های مضر UV محافظت کرده و از ایجاد چین و چروک بر روی پوست جلوگیری ‌نماید.

از طرفی آفتاب‌سوختگی می‌تواند منجر به نازک شدن پوست و همینطور تورم، قرمزی، خارش و کهیر شود؛ درنتیجه استفاده از این ضد آفتاب ضرورت پیدا می‌کند. قیمت مناسب کرم ضد آفتاب اوینو اورجینال از مزایای دیگر این محصول بوده که باعث می‌شود اغلب افراد بتوانند آن را به راحتی خریداری نمایند.

خرید کرم ضد آفتاب و آبرسان اونو aveeno اصل

کرم‌های ضد آفتاب به عنوان یک محصول موضعی برای محافظت از پوست محسوب شده که می‌توانند از پوست صورت در برابر اشعه‌ ماوراء بنفش محافظت کنند. همچنین استفاده از یک کرم ضد آفتاب مناسب، خطر ابتلا به سرطان پوست را کاهش داده و مانع آفتاب‌سوختگی می‌شود. برای بهره‌مند شدن از مزایای کرم ضد آفتاب باید نوع مناسب این محصول را تهیه نمایید. با توجه به موارد گفته شده در ارتباط با کرم ضد آفتاب و آبرسان اونو aveeno اصل در می‌یابیم که این محصول گزینه ایده‌آلی برای حفاظت از پوست محسوب می‌شود.

 

برند

AVEENO

کشور سازنده

کانادا

کیفیت محصول

اورجینال

حجم

88 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ضد آفتاب و آبرسان اوینو Aveeno PROTECT & HYDRATE SPF 60”

خانه
برند ها
پروفایل
پشتیبانی