پودر ویتامین سی C اوردینری THE ORDINARY

با خرید این محصول 21,570 تومان به کیف پولتون برمیگرده

مشخصات پودر ویتامین سی اوردینری

  • ضد لک
  • آنتی اکسیدان
  • روشن کننده پوست
  • ویتامبن رسانی به پوست

ناموجود

بله، تمامی محصولاتی که در آرایشی و بهداشتی ارکید عرضه میشه، کاملا اورجینال هست و هیچگونه محصول تقلبی را در سایت ما نخواهید یافت.

معمولا بین ۸ تا ۱۰ روز کاری سفارش به دست شما میرسه.

کد رهگیری بعد از ۴۸ الی ۷۲ ساعت خدمت شما ارسال میشه. از صبر و شکیبایی شما ممنونیم.

پودر ویتامین سی اوردینری اصلی خالص که برای انواع پوست به جز پوست‌های حساس در برابر ویتامین C مناسب است. از این پودر ویتامین C سی عمدتا در ترکیب با محصولات پوستی مثل سرم‌ها، آمپول‌های تغذیه کننده پوست و یا حتی مرطوب کننده‌ها برای ماساژ موضعی روی پوست استفاده می‌شود. پودر ویتامین سی c اصلی برند اوردینری می‌تواند به طرز موثری با خطوط ریز سطحی و یا چین و چروک‌های واضح‌تر که نشانه‌های آغاز پیری پوست هستند، مبارزه کند.

همچنین، به ترمیم بافت غیر یکنواخت پوست چه از نظر صافی سطح بافت پوست و چه از نظر یکدست نبودن رنگ آن کمک می‌کند. بنابراین، یک ضد لک، روشن کننده و جوانساز عالی است که پوست را با آنتی اکسیدان‌های محافظتی تغذیه می‌کند. با کمک پودر ویتامین سی خالص اوردینری می‌توان به پوستی روشن با درخشندگی طبیعی و سالم دست پیدا کرد.

این پودر اوردینری ویتامین سی اورجینال یکی از لوازم بهداشتی واجب در هر خانه ایست که میتوان با بهترین قیمت استثنائی و تضمین اصالت این پودر از فروشگاه اینترنتی ارکید خریداری کرد.

برند

The Ordinary

کشور سازنده

کانادا

کیفیت محصول

اورجینال

حجم

20 گرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پودر ویتامین سی C اوردینری THE ORDINARY”

خانه
برند ها
پروفایل
پشتیبانی